Om Obsidian Digital A/S
Den danske virksomhed Obsidian Digital er en spirende virksomhed inden for digital markedsføring. Siden år 2016 er virksomheden vokset fra at have 4 igangsættere, til i dag at have 100+ ansatte i både København, Odense og Århus. Det har fra start været målet, at være de mest kompetente inde for markedsføring i både Danmark og de omkringliggende lande. Derfor har virksomheden gjort sig umage for at finde de allerbedste inden for områder som SEO, annoncering, markedsføringsstrategi, håndtering af sociale medier og meget andet. Ved at have ekspertviden interne i virksomheden er det nemlig muligt også at uddanne internt, hvilket er et af kerneværdierne. Arbejdet skal udføres ens og professionelt, uanset hvem der får opgaven, hvorfor der ugentligt gennemføres interne uddannelsesforløb. Hos Obsidian kan du få måde kort- og langsigtet sparring på alt lige fra din overordnede markedsføringsstrategi, SEO, Design, håndtering af sociale medier, Linkbuilding, Google og meget meget andet.
Med en nøje tilrettelagt og gennemtænkt kombination af processer, den nyeste teknologi og høj faglighed, er Obsidian Digital det rette valg til at hjælpe dig med at løse og udvikle dit digitale ståsted, uanset hvad dit udgangspunkt er. Obsidian er b.la. leveringsdygtig i ekspertviden indenfor SEO, sociale medier, webanalyse, og linkbuilding.
Fokus på vidensdeling
Foruden den store interne indsats på uddannelses og vidensdeling området, har virksomheden en del tiltag, hvor formålet er at dele faglig viden eksternt. Ved at besøge hjemmesiden og klikke på Uddannelse, kan man ved at indtaste sin e-mail få gratis adgang til webinarer, hvor virksomhedens eksperter diskuterer og oplyser om nye tiltag og emner indenfor digital markedsføring. Der gennemgås både emner der omhandler processer, optimering, teknisk redegørelse, Google-updates, forvaltning af sociale medier og meget mere.
Er du meget på farten og interesserer dig generelt for markedsføring kan du med stor fordel hører podcasten Marketing Brief, der udgives ugentligt. Ideen bag Marketing Brief er, at give konkrete tips tricks og hacks til online markedsføring. bag mikrofonen er Halfdan Timm og Emil kristensen, og varigheden er ca. 10-15 min pr. episode. Podcasten har allerede over 2.000.000 aflytninger af de i skrivende stund mere end 500 episoder.
Podcasten deler tips og tricks om nye trends, interne tiltag og forsøg, den interne virksomhedsstruktur i Obsidian, håndtering og opgradering af kunder, forfatning og håndtering af nyhedsbreve, hvad god kommunikation er og vender også emner som kan inspirerer til fokus på individuel sundhed, der kan øge effektivitet og generelt give en bedre hverdag for den enkelte. Uanset hvilken del af digital markedsføring, man beskæftiger sig med, vil der er altså være gode inputs og inspiration at finde i denne podcast.
Vækst og strategi
Som nævnt ovenfor er en af Obsidians strategiske indsatsområder at indhente ekspertviden, med henblik på at vækste både fagligt og kvalitetsmæssigt internt. Det har resulteret i opkøb af flere veletablerede virksomheder såsom, Bondtofte og Co og Heymedia mfl.
På den både drager både kunder og medarbejdere fordel af en høj og bred vidensdeling, parterne imellem. Ved at have flere eksperter in-house er det nemlig muligt at blive det bedste og videregive relevant og høj faglighed videre til den enkelte medarbejder, som i sidste ende kommer kunderne til gode.
Obsidian har en bred vifte af kunder, der er beskæftiget inden for alt fra sport, underholdning, beklædning og design til konsulenter, boligudbydere og meget andet. Det medfører igen en bred vifte og forståelse af, hvad den enkelte kunde har brug for, – og gør det nemt at udvælge, hvem der i de enkelte teams, der ville være den rette til at løse en specifik opgave. Sparring, teamwork og faglig stolthed må derfor siges at være i højsæde.
Læs mere på https://www.obsidian.dk/
Skriv et svar